Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

10- KIBRIS ( DEVAM )Sabah iğrenç bir baş ağrısı ile uyandım. Herşey dahil otellerin kalitesiz alkollerinden kaynaklı mide ve baş ağrısı ile balkona çıkıp ilk sigaramı içtim ve dün olanları , bundan sonra olabilecekleri düşündüm. Ezgi benim hayatımın kadınıydı , evlilik düşündüğüm bir kadındı , ezginin sevgisinden , sadakatinden asa şüphem yoktu fakat bu yaşadıklarımız bize nasıl zarar verebilir düşünürken arkamdan sarılan ezgi ile kendime geldim. Oda yeni uyanmıştı. o- dün gece olanları düşünüyorum , hem daha fazlasını istiyorum hemde korkuyorume- korkma , eğleniyorsak sorun yoko- sen korkmuyormusune- sen yanımda olduğun sürece hayır dedi ve dudağımdan öptü.Üstümüzü değiştirdik ve sahile indik, havlularımız iskelede boş bulduğumuz bir yere bırakıp önce kahvaltı ettik daha sonra birer kahve su alıp yerlerimize geçtik. Gölge , güneş , deniz ,havuz derken saati 2 3 ettik. Öğlen içim geçmiş ki uyandığımda ezgi yerinde yoktu. Aklıma ilk gelen bara kemalin yanında olabilir diye düşündüm, tam ayaklanırken ezginin elinde 2 bira ile bana geldiğini gördüm. e- askım buz gibi bira getirdimo- iyi yapmışsın aşkıme- aşkım kemal bardaydı ama çok yoğundu bir şey konuşmadıko- tamam aşkıme- sorun yok dimio- yok yoke- tamam aşkım , sana bir şey sorucamo- sor aşkıme- sen uyurken yan tarafa bir çift geldi , türk bir çift kadın hiç kocasına sormadan üstünü çıkardı çıplak güneşlendio- ezgi neden uyandırmıyorsun benie- yaa salak salak konuşmada kadının butun goguslerı yanmış hiçbir güneş lekesi yoktu. Sana sormadan yapmak istemedim de bende çıkarsam olur mu hem burada ımse gotrmez en fazla yüzenler goruro- bence gereksiz ama istersen yape- gerçekten miben daha bir şey demeden ezgi bikinisinin üstünü çıkardı , yağı bana uzattı. Hiçbir tepki veremeden göğüslerini yağladım. Ezgi uzandı ve güneşlenmeye başladı. Doğru söylüyordu aslında kimse yoktu yanımızda , önümüz deniz , yanımızda 2 tane boş yer arkamızda olanlarda ezgiyi görmesinin imkanı yoktu. 15 dakika boyunca kimse gelmedi , biralarımız bitince bende kalktım bara biraları almaya doğru gittim. Yolda bizim oturduğumuz yere giden bir çift yanımdan geçti.Ezginin bahsettiği çift bunlar olmalıydı. 30 en fazla 35 yaşlarında olmaları gerekiyordu , adam 180 boylarında esmer , kadın ise 1700 boylarında çakma sarısın birşeydi. Bara kemalin yanına geldim 2 bira aldım ezginin dediği gibi çocuk çok yoğundu sadece tebessüm etti ve başkaları ile ilgilenmeye devam etti. Biraları alıp ezginin yanına doğru gitmeye başladım. Evet az önce gördüğüm çift yanımıza gelmişti ve aynen ezginin dediği gibi kadın üstsüz yatıyordu , ezgi ise yüz üstü güneşleniyordu. Ezgiye birasını verdim , ezgi teşekkür etti ama yüz üstü yatmaya devam etti . Telefonu ile uğraşıyordu , bu sırada ezgiden mesaj geldi ,e- kız direk çıkardı , ayakta bekledi biraz sağa sola baktı , ayakta beklerken krem sürdü , arkamızda ki herkes görmüştür , adam hiç bir şey demedi sadece oturdu o- olur öyle şeylere- bunlarda bizim gibi mi acabao- nasıl bizim gibi mie- teşhircimi yada grupçu olabilir mio- ezgi amk grupçu nedir yaa boşver takılma sen ezgi mesaja baktı ve tekrar ters döndü. İki tane kadın üstsüz bir şekilde güneşleniyordu , adam kalktı biranda ve gitti herhalde bara birşeyler almaya gidiyordu . Bende ezgi yi rahat bırakmak için denize girdim , biraz uzaklaştım ve göz ucuyla iki kadını izlemeye başladım. Aynı tahmin ettiğim gibi olmuş kızlar kendi aralarında konuşuyordu , adam 2 bira alıp geri gelmişti , birayı eşine verirken kesinlikle ezgiyi kestiğini biliyordum ama gözlükten belli olmuyordu . 1 2 dakika sonra ezgi üstünü tekrar giydi ve denize girdi , yüze yüze yanıma yaklaştı ,e- gördün müo- evete- kızın adı Zeynep , 29 yaşında mersinde yaşıyor eşi faruk 33 yaşında o- eeee daha dahae- valla kız konuyu açtı , benden rahatsız olursunuz diye düündüm ama senide böyle rahat görünce içim rahatladı , genelde çiftler yanımızdan kaçar dedi direk bende bizim için sorun hatta iyi oldu böyle dedimo- eeee- sonra işte nerden iş güç isimler ne falan derken bira verdi zeynebe ama verirken resmen beni yedi , utandım ya karısının yanında öyle bakmasına sonra bende sıcakladım ozanın yanına gidiyorum dedim kalktımo- vay amk ee şimdi 4 lü mü takılıyoruz ?e- istermisino- kızım onlar istermi hem bilmiyoruz ki e- görücez aşkım boşverdenizden çıkıp yerlerimize geri döndük, Zeynep bu sefer yüz üstü ytıyordu faruk ise telefonu ile ilgileniyordu . Ezgi tekrar üstünü çıkardı , çıkarırken faruk kafasını çevirdi ve ezgiyi tekrar süzdü , ezgi farketti mi bilmem ama tekrar yerine yattı . Saat 4 ü geçmişti , bira almak için tekrar kalktım ve ara gittim bu sefer bar boştu . o- kemal bize 2 bira versenek- tamamdır k- buyurun 2 biranız başka isteğiniz var mıo- yok kardeşim de sana bir şey sorucam, bu yanımızda ki çift tanıyormusunk- yok abi ama geçen gece casino da baya bir ilgi odağı oldularo- nasıl yanik- abi kadın sütyensiz takılıyordu , barmenler müşsteriler devamlı kızın oynadığı masaya gittiler o- vay amk şimdi ezgi ile ikisi üstsüz yatıyork- aaa aaaa şaşırdım o- bende , boşları almaya gelirsin bi ara dedim ve uzaklaştım , neden bunu dedim bilmiyorum ama ezgiyi öyle görmesini istedim herhalde. Yerime geldiğimde kemal ile konuşmaları ezgiye mesaj attım ezgiden tek bir cevap gedi ‘’ kemal beni gördü zeynebide konya escort görsün ? ‘’15 dakika sonra kemal boşları almak için etrafda dolanmaya başladı , sıra bizim oraya geldiğinde ezgi direk lafa girdi e- ee kemal nasıl gidiyor dün geceden beri görüşmedik , izninide yaktın bizim için k- ezgi hanım ne demek herzaman yakarım iznimi sizin içine- akşam casinodamısınk- evet e- iyi görüşürüz ozaman kemal gitti , Zeynep ile faruk konuşmayı dinlemiş bize bakıyorlardı , ezgi bilerek yaptığı belliydi , ezgi onla döndü nişanlım ile tanıştırayım ozan , merhaba erhaba memnun oldum memnun oldum faslından sonra Zeynep biraz doğruldu ve ezgiye dönerek z- bir şey sorucam ne oldu da izni yandı anlamadıme- ( kahkaha atarak ) değişik bir geceydi nasıl anlatılır bilemedim şimdiz- valla merak ettim( farukda bize dönük diniyordu konuşmayı ) Lafa biranda ben atladımo- dün gece 3 gibi mesaisi bitmemişti , bize oda servisine geldi biraz geç gidince izni yandı z- hee tamam bende öyle anladım zaten ama sormak istedim bak faruk ne erkekler var , odasına barmen çağırıyor f- iyi cesaret tebrik ederimkonu biranda ve çok hızlı açılmıştı ama daha devm etmedi , 4 günden beri buralardaymışlar , bu gece son geceleriymiş , faruk çok para kaybetmiş falan falan derken biralar tazelenedi iş güç muhabet derken saat 7 ye geliyordu . Hepimiz ayaklandık ve odalara gittik . Akşam yemeğini beraber yemek için sözleştik akşamda casinoya gidecektik ama sonrası için hiç bir şey konuşulmadı. Odaya girer girmez ezgi duşa girdi sonra ben , çıktığımda balkonda bornoz ile sigara içiyordu ,E – aşkım siz bira almaya gidince biz ezgi ile biraz kpnuştuk , bunlar swingermış hatta twiitter da profilleri var Profile baktığımda şaşırmıştım , zeynepin çıplak resimleri 3 4 çift pozlar , videolar falan..o- vay be bunlar aşmışe- işte konuştuk , anlattım bizi oda kendilerini , onlar baya baya herşeyi yaşamış. Emin olun yavaş hareket edin çok mutlu olan çiftlerde gördük yuvası yıkılanda , aynı ortamda başkalarına aşık olan inşalar , birbirlerini tehtit şantaj yapanlarıda falan dedio- normaldir aşkıme- bence bu gece biz takılırızo- istermisine- sen istermisin asıl Zeynep güzel kadın o- sorun olacaksa takılmayıze- yoo benım için yok ama şartlamayalım kendimizi akışına bırakalımhazırlandık ve saat 8 de sözleştiğimiz gibi buluştuk , ezgi beyaz mini Zeynep ise siyah mini elbise giymişlerdi , ikiside kusursuz görünüyordu ama zeynepin iri göğüsleri dikkat çekmiyor desem yalan olurdu. Kemalin dediği gibi sütyensiz değildi ..Rakılar içildi , yemekler yendi , iş güç sosyal hayat , kumarda ne kadar kazandın kaybettin laf lafı açtı ve seks hayatlarımıza geldi ,z- eee ozan evlilik ne zamano – vala daha düşünmüyoruz ilerleyen yıllarda bakacağız artıkz- bence çok düşünme bak güzel kız fazla özgürlüğe gelmez kaçar gider f- özgürlük bekarken mi yoksa evlenince mi oluyor tartışılıre- nasıl yaniz- ( kahkaha ) boşver sen onu onun aklı başka yerdeo- bende anlamadım f- valla ben çok açık konuşurum , normalde bu konuları açmam ve daha yeni tanıştık ama bugun plajda ve barmen ile olan muhabbetinizden sonra sizlerinde bizim gibi swinger olduğunu düşündüm e- swinger nez- yaa ezgii sen var ya sen bilmiyormuş gibi yapıyor birde herkes güldü , swinger a nasıl başladıklarını tecrübelerini anlattılar. Bizde bu zamana kadar olan konuşmalarımızı anlattık , grup deneyimimiz olmadığını biliyorlardı fakat ne onlardan ne bizden kimseden hadi ozaman yapalım gibi bir tepki gelmiyor. Gecenin sonunda olan olur modunda devam ediyorduk.11 e doğru casinoya geçtik. 1 saat boyunca faruk ile canlı masada oyun oynadıkdan sonra kızlar yanımıza gelmişti. İlk fark ettiğim sütyenlerinin olmaması ve ikisinde göğüs uçlarının belli olmasıydı. Kızlarda bizim ile oyuna katıldı. Kurpiyerin hatta arkasında ki yetkili , güvenlik görevlisi devamlı bizim masaya bakıyordu meraklı gözler ile. Saat 1 e geliyordu zarar 3 4 bini olunca ben oyundan ayrıldım , faruk ve Zeynep biraz daha oynamak istediler. Ezgi ile bara geçtik 2 viski söyledik , o- hayırdır sütyenler çıkmışe- fark etmedin sandım , oyun oynuyorduk daha sonra Zeynep beni sütyen sıktı çıkartmak istediğinden bahsetti. O çıkartınca bende çıkarttım. Zeynep ile casinoda , otelde biraz yürüyüş yaptık ozan herkes bakıyor ve çok tahrik edici ve bir okadar da rahat bir şey. İstediğin dekolteyi versen bu kadar bakan olmaz bana daha sütyen giydiremezsin aşkımo- sen bilirsin yakışmış dikkat çekiyor zaten e- Zeynep daha dikkat çekiyor , silikonmuş memeleri , bende yaptırıcamo- hee hee yaptırırsıne- evlenince artık ?o- birde o konu var dimie- şaka şaka ama ozan çok kaybettino- biliyorum aşkım sağlık olsun e- dikkatli ol aşkımo- kemal yok piyasada e- biz biraz lafladık 1 saat kadar önce , yorgundu çocuk gitti herhaldeo- sütyensiz halin ile mi e- şaşırdım bende Zeynep ve faruk yanlarımıza geldi , z- faruk zararı az da olsa kurtardı daha uzatmaya gerek yok yarın öğlen uçak var , biz odaya çıkmayı planlıyoruz , isterseniz sizde gelin 1 2 bardak bir şey içerizo- yarın döneceksiniz dinlenin istersenizf- yok bee gelin işte birşeyler içeriz yatar uyuruz sonra aslında herkes olayın nereye gideceğini biliyordu. İkisi öncen gitti , ezgi barmenden 1 şişe jack istedi barmen hiç hayır demeden verdi . Normale ben istesem yasak derdi ipne escort konya ama kadın olmanın gücü yada erkek olmanın aptallığı diyelim ?o- şişeyi kaptın helale- boş gitmek olmaz ?o- ezgii valla baya baya hızlı gidiyorz gecenin sonu grup gibie- ee işte ne güzel bunuda denemiş oluruz sanki bir daha görücez ,o- eminsin yanie- ozan sen eğleniyorsun bende yanımda sen oldukça sorun yok ama ben yada sen hayır dediğimmiz yerde eğlence biter giderizZeyneplerin odasına gelmiştik, kasık otel odası işte göt kadar yer , direk balkona çıktık.Zeynep ile ezgi servisleri yaptı , kumar hakkında biraz kritik zarar kar hesabı yapıldı ve konuyu değiştiren ezgi oldue- sıkıldım artık bu muhabbetden hadi şişe çevirmeceez- iyi fikir bana uyarf- burası dar odaya geçelim klimayı açalım yatağın üzerinde oynayalım ozaman dedi ve içeriye geçtik. Zeynep boş bir su şişesi ayarlandı , loş bir ışık güzel bir müzik açıldı ,İlk çevirmelerde hiç bir şey olmadı ilk aksiyon zeynepden geldi , ezginin iç çamaşırı ile kalmasını istedi daha sonra sırayla herkes iç çamaşırı ile kaldı . Herkes kendini sekse hazırlıyordu sanki ama ilk adımı kim atacak çok merak ediyordum , daha sonra ki turlarda herkes karşısındakini teker teker duşa gönderdi.. Saat 2 yi geçti , herkes iç çamaşırları ile ( kızlarda sütyen yok ) temiz temiz yatakta oturuyor viskilerini içiyordu , ilk adım farukdan geldi ve karısına ‘’ezgi ile 10 dakika öpüşün ‘’ demesiyle başladı .Ezgi hiç bir şey diyemedi ama Zeynep direk tamam diyerek ezgiye yöneldi.Zeynep ile ezgi karşımızda öpüşmelerini büyük bir hayranlık ile izliyordum , iki tane taş gibi kadın dilllerini adeta dans ettiriyorlardı , viskimi içerek sadece izliyordum ama küçük ozan artıksöz dinlemiyor dimdik olmuştu, faruğa baktığımda ise o çoktan kaldırmış boxerının üzerinden sikini okşamaya başlamıştı. Gerçektende mükemmel bir manzara vardı karşımızda. Alkolün etkisi mi bilemem ama boxerımı çıkartıp yere attım ve aldırış etmeden 2 kadını izleyerek 31 çekmeye başladım . Faruk da aynısını yaptı ama kızlar gözleri kapalı birşekilde sadece birbiriyle ilgileniyordu.z- yaa size kıyamam çıkartmışssınız bilee- ohaa ohaa abazamısınız ya f- ben dayanamadım ama ozan benden önce çıkardız- ezgicim bunları rahatlamak lazım bence e- bencede canım ama ben bunlardan daha kötü haldeyim su gibiyim şuan ??gülüşmeden sonra Zeynep faruğun yanına geçip öpüşmeye başladılar , zeynebin eli faruğun sikinde faruğun elleri ise göğüslerinde , ezgi ise yanıma oturdu benim ille beraber onları izliyordu , elini sikime attı hafif hafif okşuyordu ‘’ izlemeye devam et aşkım ‘’ dedi ve yatağın üzerinden emekleyerek onların yanına geçti , yatağın tam ortasında Zeynep ve faruk dizerinin üzerinde durmuş sadece öpüşüyorlardı , ezgi zeynebin arkasına geçti vee boynunu öpmeye başladı , faruk Zeynep ile öpüşüyordu ama elleri ile ezginin saçlarını okşuyordu , Zeynep kendi çekti ve arkasını döndü. Tekrar ezgi ile öpüşmeye devam etti. Faruk ise ayaklandı yatağın diğer tarafına geçti , Ezgiyi aralarına aldılar bu sefer. Zeyenp ile ezgi öpüşüyor , faruk ise kalkmış sikini ezginin kalçasına sürtüyor bir yandan da boynunu emiyordu, yaklaşık 5 dakika sürdü , karşımda ki mükemmel manzara karşısında hiç bir şey yapamıyordum , sigara viski eşliğinde kendi sikimi elliyordum. Ayaklarımı uzatmıştım tam karşımda üçünün sevişmelerini izliyordum , Zeynep bir eli ile benim ayağıma dokunuyordu , Zeynep ezgiden kendini çekti benim yanıma oturdu , yatağın başında ikimiz sırtımızı yastıklara vermiştik. Ezgi bize bakıyordu , arkasında faruk ise hala ezginin kalçalarına değdirmeye devam ediyor bir yandan da boynunu omuzlarını öpüyordu. Ezgi önce bize baktı ve sonra arkasını döndü , faruk ile öpüşmeye başladılar , z- çok güzel bir manzara değilmi ( elimde ki sigara yı aldı ve bir fırt çekti )o- mükemmel bir manzara Zeynep sigarayı söndürdü , ellimde ki viskiyi eline aldı ve shot attı ve dudaklarıma yapıştı , artık ezgileri görmüyordum kendimi zeynebe bırakmıştım. Ne kadar zaman geçti artık farkında bile değildim , Zeynep dudaklarımdan çıktı ve karşıma geçti , ezgi ile faruk hala yarı ayakta bir şekilde öpüşüyorlardı , ezginin eli faruğun sikinde faruk ise ezginin heryerine dokunuyordu . Zeynep tam ayaklarımın arasında durdu ve öne eğildi , tek sefer de ağzına aldı , ezgi ile faruğa domalmış bir şekilde bana sakso çekmeye başladı , faruk ile ezgi bize döndüler , faruk tek seferde ezgiyi yataağa yatırdı ve ezginin amını yalamaya başlamıştı , ezginin inlemeleri çok seri bir şekilde geliyordu .Zeynep ağzını sikimden çıkardı , bütün sikim ve onun dudakları tükürük içerisindeydi , bana doğru yaklaştı ve ağzında ki tükürükleri eline aldı ve amına sürdü. Tek seferde aldı içine , kısık bir inlemeden sonra çok seri şekilde zıplıyordu , İçerisi sıcacıktı. Göğüslerini yaladığım sırada ezginin bağırtıarına kafamı göğüslerden kaldırdım , faruk ezgiyi domaltmış seri seri içine giriyordu. Bu şekilde ne kadar seviştik inanın bilmiyorum ama alkolün etkisi ile ne faruk nede ben boşalamıyorduk . Zeynep ile ezgiyi yatağa yan yana yatırmış ikimizdde seri seri pompalıyorduk , kızlar bazen çığlıklar bazen ise inliyorlardı , herkes ter içindeydi ilk dayanamayan faruk oldu ve ezginin içinden çıktı ‘’ geliyorum ben ‘’ dedi ve ezginin sırtına doğru boşaldı. İkisinde konya escort bayan tuvalete gitti , z- ozan 2 kere boşaldım artık boşal ölücemben ise hala seri seri zeynebe pompalamaya devam ediyordum , Ezgi yanımıza geldi ve arkama geçti , faruk ise duşta girmişti ( sesten anladığım kadarı ile ) z- ezgi bu adam nasıl boşalcak artık ?e- arada böyle oluyor bu gece o gecez- çok iyi yaa ama öldüm öldüm e- ayrılın bakalım ben ne yapacağımı biliyorum Zeynep de bende durduk , zeynebin içinden çıktım , sikimde ki tüm damarlar patlıyacak gibiydi , e- yatağa uzan aşkımdediğini yaptım ve tekrardan yatağa uzandım , ezgi ile zeyneo ayaklarımın önüne geldi ve domaldılar ezgi ağzına aldı eli ile de altdan testek alıyor seri seri sakso çekiyordu , ezgi ise kulağıma geldi ,e- faruk beni çok iyi sikti ama sen daha iyi siktin durur duyuyorum seninle aşkımm hadi boşal artık cevap veremiyordum ..e- keşke sen daha erken boşalsaydın beni izleseydin , beni sikilirken izleseydin aşkım , bana tek erkek değil daha çok erkek lazım baksana yada sen sikeceksin beni böyle uzun uzun siktirmek istiyorsan adam gibi erkek bul bana evet ezgi benim zayıf noktamı artık biliyordu , nasıl boşalacağımı biliyordu .zeynebin ağzından sikimi kurtardım bağıra bağıra hem zeynebın hemde ezginin döğüşlerine yüzüne çenelerine boyunlarına boşalıyordum …yarım saat sonra hepimiz temizlenmiştik . Balkonda sigara içtik , vedalaştık. Saat 5 i geçmişti odaya gider gitmez uyuduk.Diğer gün uyandık önce kahvaltı , sonra plaja indik . Ezgi bugün siyah bir tanga bikini üstüne ise sarı bir bikini üstü giymişti , deniz güneş kahve derken saati 2 ettik . e- eee dün ile ilgili konuşmak istemiyormusuno- güzel bir gündü bıraksan daha çok sikerdim o kızıe- kızı parçaladın , faruk tırt çıktı ?o- sen gelseydin seni sikerdim işte ezgi e- sen bende erken boşalıyorsun hayallerini sülüyorum ben senino- ulan buldun benim açığımı2 dakikada boşalttıne- ama ne boşalmaa yıkadın bizigülüşmelerden sonra ezgi bira almaya kalktı 2 dakika geçmedi ezgi beni arıyordu , bir şey oldu sandım ama cevap da vermiyordu daha ssonra ise anladım ki kemal ile barda muhabet ediyordu benimde dinlemem için aramıştı.e- erkenden gittin dün çok şey kaçırdın vallak- ben görceğimi gördüm bence ama dayanamadıme- ne gördün kik- casinoda ki hallerinizie- aman canımm ne olcak dün gerçeklerinide gördün k- oda doğru e- sonrasını kaçırdın valla bana yetmedi 2. Erkek lazımdı yoktunk- ozan bey mi yetmedie- yok o Zeynep ile ilgilendi faruk yetmedi k- ooo dün gece ortam vardı yani e- evet tatlim valla ben senide çağırcaktım ama olmadı 2 gecedir şansına küs k- çok yorgundum seni mutlu edemezdim ama bugun 7 de mesaim bitiyor ve yarında tüm gün izinlyim , isterseniz bu gece size katılırıme- bakarız , numaramı kaydet çağrı at sen bana duruma göre haberleşiriz ,k- ezgi bir şey söylemem lazım , dün gece sizi bana casino da çok önemli birisi sordu e- anlamadımk- biraz ünlü zengin birisi , evli olduğunuzu söyledim ama çok kesti sizi baya baya etrafınızdaydı hepe- farketmedim canım , deseydin 5 bin liraya kocası veriyor ??ikiside gülüştükden sonra ezgi biralar ile yanıma geldi. Sinirlerim bozulmuştu aslında e- dinledin mio- evete- akşama müşterim varo- mal mal konuşma ezgie- off şaka yapıyorum bee ama sen başlattın para işinio- uzatma işte boşver O sırada kemal boş mesaj atmıştı ezgide numarayı kaydetmişti. Ezgi dünkü gibi yine üstsüz güneşleniyordu , çevremizden insanlar geçiyordu ama ikimizde artık takmıyorduk. Ortamın tadını çıkarıyorduk. Yarım saat de bir kemal bize bira getiriyor boşları alıyordu . geldiğinde de ezginin göğüslerine bakıyordu artık hiç çekinmiyordu. Saat 5 e gelmişti , Kemallden bir mesaj geldi ve ezgi bana gösterdi k- bara gelirmisin e- sen gel iştek- ozan vare- ozandan bir şey saklıyacağımı düşünoyosan yanılıyorsun gel söyle yada mesaj at işte k- sasna oğlen bahsettiğim olay ile ilgilie- o konuşmayı ozan dinledi gel anlat dedi10 dakika sonra kemal yanımıza geldi . k- eee şimdi bir şey söylicem amae – ozan biliyor söylek- fısıldayarak , dünkü adamın yerini gösterdi ikimizde dönüp baktık , ikimizde adamı tanıyorduk , ( magazinsel bir adam isim veremem tabiki de ama yarı ünlü sayılırdı gerçekten 35 – 40 yaş arası 1,80 boylarında kalıplı bir oyuncu ddiyelim ) e- hee bumu boşver bunu kartlaşmıştır bu o- ee amk ne olmuş yani kemal bir şey mi dedik- yok abi ben sadece söylemek istedimo- bugun bir şey mi dedi k- yok abi demedio- tamam e- yaa sorarsa söyle onlara kumarda çok kaybetmişler iyi paraya güzellik yaparmış ( ezgi kahkaha attı ) o- ezgi seni ulu orta sikerim e- sik aşkım sik k – tamam ben kaçtım bira getirirm birazdanezgi elini sikime attı dudaklarımdan öptü e- şaka yapıyorum ama bu adama veririm ben çocukluk yıllarımda iyidi baya ama şimdi 40 a gelmiş herifo- ben artık hiç bir şey diyemiyorum e- 10bine siker beni sende 31 çekersin bakayım ever sikinde kalkmış zaten sorun yok aşkım dedi ve ayaklandı , arkasını döndü , üstsüz bir şekilde bütün plaja kendini gösterdi .Söyle bir baktım kalabalık değildi çoğu insan uyuyor yada telefondaydı 2 3 kişi baktı ama o adamda baktı . Sonra ezgi üstünü giydi ve denize girdi . Ezgiyi izledim arkasından . O mükemmel götünün arasında olan tangasını izledim. O göte 10 bin azdı bile ….Devamı gelecek **Arkadaşlar sik resimleriniz bizi ilgilendirmiyor . Daha önce ki hikayelerin sonunda sizlere söylediğim gibi şuanda ortamda değiliz ama sorularınızı yorumlarını okuyoruz cevaplıyoruz. Konuşmak isterseniz konuşuyoruz ama yok Skype yok yarak kürek şeyler demeyin ..

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32